RSS

Tersentak lamunan

Pada Malam Yang Lalu Telah Ku Sedang Lena Dibuai Angin Kipas Bilikku, Tersentak Hatiku Pabila Terjaga dan Terlihat Kelibat Sosok Putih Di Belakang Pintu Bilikku, "Arhhh Shet! Benda Neh Nak Men Sorok Sorok Pula Dengan Aku" Kataku.

Setelah Badanku Menghasilkan Air Air Keringat Ketakutan dan Bukan Disebabkan Membanting Tulang, Aku Teroossss Menutup Rapi Kelopak Mataku dan Meraba-raba dan Mencapai GEBORku, Setelah Hampir BerJam Jam Aku Berjaya Menyembunyikan Diri dan Telah Aku Sedari Bau Badanku Mula Naik Seperti Bau Bunga Lavender Yang Segar Di Ladang, Aku Menggigihkan Diri Melihat Apakah "Benda" Yang Menganggu Tidur Lenaku. Hebat Sangat Kah Dia Sampai Nak Ganggu Aku? Kita Tengok Siapa lagi Hebat.. Kata Hatiku

Pabila Mataku Dibuka, Sosok Itu Masih Kelihatan. "Hadui,Apa Neh?" Sekali Ku Tatap Rapi Rapi Di Sosok Itu, Rupenya Bajuku, Tadi Malam Aku Menggosoknya Kerana Esok Aku Bakal Menghadiri Perkahwinan Guruku. Langsung Aku Melihat Jam Dinding Bilikku, Jam 7.30. Tidak Mustahil Aku Berani Melihatnya. ;]

1 comments:

fafa said...

hahahaha.

tu baru baju, belom telekong lg ada kat bilik tu.

ngee ;p

Post a Comment

Retro Kisahku This is my Official Blog... I write anything i want... And you only have two options...Read it or leave...
 
Copyright 2009 Retro Kisahku All rights reserved.

Wordpress Theme by