RSS

Tepukan Gemuruh Buatnya




Hari ini, aku bukan dpt ilham utk blogging, in fact lg teruk dari itu. Smlm aku telah diberitahu oleh kwn2 aku yg aku telah diburukkan2 oleh org yg pernah aku bercinta. CINTA? Fcuk!!. No way.. Looser mcm aku neh x layak diberi cinta, a kick or a punch mayb sesuai utk aku.

Aku tertanya2 apa motif die memburuk2kan aku? sehinggakan aku msg n bertanya kepada dia #!@%@#^@$^@#^!! n die membalas msgku dgn tanpa rasa bersalah "aku mengaku mmg aku yg cerita, aku nak kau sedar bla3". OMG! Aku menjadi org bodoh selama beberapa tahun menyayangi kau, n kau buat cerita mcm2 psal aku? Siyesly aku xsangka aku sbenanye dilahirkan bodoh! Apalah dosa kedua ibu bapaku yg tidak putus2 memuji sikap kau yg baik itu. Alangkah bagus jika mereka tahu.

Mungkin segelintir rakan2 aku bakal tahu apa yg telah ku tulis disini. "Siapa nk dilahirkan org yg ****** mcm aku? 4 a god sake, aku xnk dilahirkan mcm ni, sapa yg harus aku salahkan? Parents aku? Tuhan? Siapa mereka2 diluar sana yg ingin menilai aku? Tuhan? Malaikat? Who the hell r u bitch?Perlu ke aku kesah? If Hidup aku neh betul2 memalukan parents aku, kenapa aku xmati je dari awal. Kata2 dia seolah2 mengatakan bahawa aku jadi ****** cmni sbb parents aku, even parents aku pun xpena nak mengeluh dpt anak mcm ni. Kenapa kau?

Alhamdulillah, selama aku hidup aku dikelilingi oleh kwn2 yg ikhlas berkawan dgn aku, i dont need a bunch of bitch like u. Go away!Mmg dari dlu lg, dia lah 1 1 nya org yg berjaya buat aku menangis. Cool kn? Setitik air mataku jatuh membasahi mengibaratkan 2 tgn aku mendoakan akan hidup kau diberkati olehnya. ****** ke or else, thats what make us more human, am i rite?

Thx kepada sume kwn2 aku especially kwn baik aku Thx 4 accepting me wlaupun aku begini. May God Bless u u freakin creature.

4 comments:

fafa said...

sabar2. ex-gf mu itu amat lantang!

tade keje betol tu dok kutuk ex-bf sendiri.

jgn marah marah ok. nanti cpt tua. hee ;p

yaya's said...

jahat kan mulut die
sabar kayh apis
ni laaa dunia yg kau kenal
aku pon prnh rase. Sabar yerrr...

bintang said...

Thx Kwn2..
Syg u olss. Haha

Anonymous said...

2nd pix..nice tho :')

Post a Comment

Retro Kisahku This is my Official Blog... I write anything i want... And you only have two options...Read it or leave...
 
Copyright 2009 Retro Kisahku All rights reserved.

Wordpress Theme by